FANDOM

Taaaki zalążek.
Jeśli wiesz jak masz na imię, rozbuduj ten artykuł!

Kanade Tachibana (jap. 立華かなで Tachibana Kanade) nazywana też Tenshi (jap 天使 , po polsku: Anioł) lub Przewodniczącą - główna bohaterka serii Angel Beats!, była przewodnicząca rady studenckiej.

Osobowość Edytuj

Kanade jest zaliczana do bohaterek typu dandere, gdyż przez całą serię jest przedstawiana jako osobę małomówną która bardzo rzadko rozmawia, i odpowiada krótko. Jest dziewczyną spokojną i miłą, jest też trudno odszyfrować jej emocje. Kanade zmienia się dopiero w drugiej części serii, kiedy otwiera się na towarzystwo, szczególnie na towarzystwo Yuzuru któremu później zdradza prawdę przybycia do świata pośmiertnego. Podczas całej serii możemy się także dowiedzieć że uwielbia mapo tofu i zawsze je mimo że może przekroczyć reguły szkoły. W całej serii mozna zauważyć że zawdzięcza Yuzurowi wszystko co dla niej zrobił, w tym to że dla niej oddał swoje serce. 

Wygląd Edytuj

Kanade jest dziewczyną z długimi fioletowo jasnymi - srebrzystymi włosami, oraz złotymi oczyma. Podczas całej serii przebiera dużo ubrań, lecz najczęściej nosi na sobie mundurek szkolny który nie zawsze jest idealny czysty, białe zakolanówki oraz brązowe buty. Swoje włosy najczęściej posiada rozpuszczone i przyozdabia je spinkami, można również zauważyć że czasami włosy zawiązuje w kucyk. Jest również jedną z najniższych postaci w całej serii.

Historia Edytuj

Dokładna historia Kanade nie jest znana. Lecz możemy dowiedzieć się, że zostało przeszczepione jej serce Otonashiego, również w anime nie zostały ujawnione części powodzenia jej operacji. Aby móc mu podziękować za dar - udała się do pośmiertelnej szkoły.

Fabuła Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki