FANDOM

Shiina (椎 名, Shiina) jest członkiem SSS. Działa jako jeden z czołowych elementów klubu i jest enigmatyczną postacią, której przeszłość jest zakryta tajemnicą.

Wygląd Edytuj

Shiina, podobnie jak wszyscy członkowie SSS, nosi specjalny mundurek przypominający strój marynarza. Jej szyję oraz kawałek twarzy zasłania długi czarny szal. Spódnica ma dwa krótkie cięcia, które prawdopodobnie pomagają jej w ruchu. Jest też jedyną kobietą, która ma krótkie rękawki. Koszula Shiiny często jest od spodu rozpięta.

Historia Edytuj

Nie wiemy dużo o przeszłości Shiiny dużo rzeczy sugeruje że pochodzi ona z Feudalnej Japoni, gdzie pracowała jako zabójca.

Osobowość Edytuj

C44edcc4880d5a432579b46e8e92ca5b.png

Shiina z pluszakiem

Zwykle jest cicha, rozważna i trochę ponura, ale mimo tego bardzo lubi słodkie rzeczy, zwłaszcza wypchane zwierzęta, nawet nie bierze pod uwagę że może to być pułapka przeciwnika. Umie szybko wykryć niebezpieczeństwo. Jest dobra, jeśli chodzi o koncentrację i bardzo wytrwała w treningu. Szkolenie Shiiny polega głównie na wyważaniu obiektów na palcach, takich jak miotła, nożyczki i mopy.

Ciekawostki Edytuj

  • Ma urodziny 26 lipca.
  • Ma grupę krwi A.
  • Porównuje swoje zdolności do 100 mężczyzn.
  • Na CDs można zobaczyć jak się śmieje.
  • Shiina jest jedynym bohaterem, który nie trzymał pistoletu w pewnym momencie. Zamiast tego używa shurikenów do ataków dystansowych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki