FANDOM

Taaaki zalążek.
Jeśli wiesz jak masz na imię, rozbuduj ten artykuł!

TK jest tajemniczą osobą, mówiącą angielskimi cytatami zaczerpniętymi z popkultury, których używa w zależności od sytuacji. Wielokrotnie ratuje swoich towarzyszy i w pewnym stopniu zna japoński, jednak rzadko porozumiewa się w tym języku, niemniej jednak wydaje się rozumieć inne osoby. Jest wszechstronnie uzdolniony, ma szczególny talent do tańca. Zawsze, gdy się pojawia, to tańczy, nawet podczas walki z wrogami. Jego prawdziwa tożsamość i imię nie są znane pozostałym bohaterom, nawet członkom SSS, więc nazywają go "TK", gdyż on sam nadał sobie takie przezwisko.

Wygląd Edytuj

TK jest wysokim młodym mężczyzną o blond włosach średniej długości. Ubiera się w marynarkę od mundurka SSS i ciemne spodnie, a zamiast standardowej koszuli ma zwykłą białą koszulkę. Nosi na głowie dużą ciemnoczerwoną chustkę, która praktycznie zakrywa mu oczy. Ma po dwa małe kolczyki w każdym uchu, a na szyi wisior z kajdankami.

Osobowość Edytuj

Cechą szczególną TK'a jest to, że nie potrafi on ustać w jednym miejscu. Jest w ciągłym ruchu. Jego powiedzonka to: "Just a wild heaven" i "kiss you".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki