FANDOM

Taaaki zalążek.
Jeśli wiesz jak masz na imię, rozbuduj ten artykuł!

Yuzuru Otonashi (音無 結弦, Otonashi Yuzuru) jest głównym bohaterem serii Angel Beats! i członkiem klubu SSS, którego przewodniczącą jest Yuri.

Wygląd Edytuj

Yuzuru jest mężczyzną o średnim wzroście, jego kolor włosów jest nieznany - lecz najprawdopodobniej jest różowy mieszany, jego oczy są różowe. A jako jego ubiór służy mundurek klubu SSS.

Otonashi ma prawdopodobnie pomarańczowe lub różowe włosy i oczami w kolorze ciemnoróżowym. Jego wzrost to 176 cm. Kiedy przybywa do afterworldu nosi czarny szkolny mundurek. Kiedy dołącza do SSS, zakłada białą, długą rękawiczkę koszulę polo a na nią piaszczysto brązową kurtkę i czarne spodnie.

Historia Edytuj

Charakter Edytuj

W wieku szkolnym, Otonashi nie troszczył się o szkołę lub stosunki towarzyskie z kolegami z klasy. Mówił swojej siostrze, że szczerze woli być samotnym i grać w gry wideo, niż studiować i nawiązywać znajomości. Jego głównym zajęciem w życiu było przede wszystkim płacenie za jedzenie i kupowanie mang dla swojej młodszej siostry. Jego osobowość ostatecznie zmieniła się, gdy dziewczynka zmarła.

Po śmierci siostry stał się bardziej odpowiedzialną osobą. Pracował i studiował ciężko, aby zostać lekarzem i pomóc ludziom podobnym do jego siostry. Został bardzo inteligentnym i życzliwym człowiekiem.

Pomagał wszystkim rannym po wypadku kolei, nie zważając na swoje poważne urazy. Zanim zginął, podpisał kartę darczyńcy, w której oświadczył, że oddaje wszystkie swoje sprawne organy.

W czasie w Afterlife, miał tę samą osobowość, jak przed śmiercią. W powieści wizualnej gracze mogli zmieniać osobowość Otonashi zgodnie z decyzją gracza w trakcie gry.

Przeszłość Edytuj

O rodzinie Otonashi nie ujawnia zbyt niewiele, z wyjątkiem młodszego rodzeństwa (i prawdopodobnie jeszcze jednego starszego krewnego, oraz babcia, choć to nie jest potwierdzone). W rezultacie jego rodziców zdaje się nie być, możliwe, że zarówno on, jak i jego siostra byli sierotami.

W nastoletnich latach Yuzuru u jego młodszej siostry, Hatsune Otonashi zdiagnozowano raka i leżała w szpitalu od dwóch lat. W tym okresie Otonashi nie wiedział, po co on żyje i jaki był jego cel w życiu. Oddzielał się od przyjaciół i wkrótce żył samotnym życiem, zarabiając dzięki pracy w niepełnym wymiarze godzin.

Chciał tylko tyle pracować, aby jeść i żyć. Mimo to, codziennie odwiedzał swoją siostrę i kupował jej mangi. Zawsze kupował taką jaką tylko zobaczył w księgarni, więc nawet nie wiedział, czy dał jej ten sam czy inny komiks. Jednak, Hatsune zawsze była zadowolona z tego, co dał jej Otonashi i zawsze mówiła: "Dziękuję ci tak bardzo braciszku".

Otonashi chciał zrobić jedną, dobrą rzecz ze swoją siostrą, w swoim życiu. Jego pomysłem zrobienia dobrego uczynku było zaoszczędzić na tyle, aby wziąć Hatsunę, i zabrać ją ze szpitala, bez wiedzy personelu, jeśli nie otrzyma pozwolenia od lekarzy, aby mógł to zrobić. Ostatecznie, Yuzuru podkradł swoją siostrę, aby zobaczyć ozdoby choinkowe na ulicy. Hatsune zmarła, trzymając się pleców Otonashiego. Po tym zdarzeniu chłopak wreszcie zdał sobie sprawę z jego powodu życia. Czuł się żywy, kiedy Hatsune wyraziła swoją wdzięczność i to było wszystko, co potrzebne, aby dalej żył. Otonashi zdaje sobie sprawę, że był szczęśliwy przedtem i że utracił ten powód do życia po śmierci Hatsune.

Kiedy Otonashi zostawiony samemu sobie, po tym jak Hatsune zmarła, myślał, że nie ma już nic. Gdy pewnego dnia idąc ulicą zobaczył małą dziewczynkę, która dziękowała pielęgniarce, pomyślał, że może znaleźć nowy cel w życiu.

Od tamtego dnia Otonashi studiował ciężko i został w końcu przyjęty na uniwersytet, aby studiować kurs medyczny. W drodze do uniwersytetu na egzaminy wstępne, pociąg, w którym był, miał wypadek i rozbił się. Kiedy obudził się chwilę później, ujrzał chaos, bałagan i krew, a wszyscy pasażerowie byli ranni lub martwi.

Chwilę po tym zaprzyjaźnił się z Igarashim, innym chłopaku, który przeżył tę katastrofę. Yuzuru wykorzystując swoją wiedzę medyczną pomagał leczyć wszystkich ocalałych. Niestety, gdy jeden z jego pacjentów umarł, Otonashi znowu zaczął sprowadzać się do pytania, na co on żył.

Podczas poszukiwania wyjścia z podziemnego tunelu kolejowego, Otoanshi odkrył, że również został poważnie ranny, ale zachował to jako tajemnicę, aby uniknąć ich demoralizacji. Otonashi i Igarashi, stali się liderami i starali się, aby pozostałe resztki żywności i wody, które posiadali ocalali, rozdzielić dla każdego na równą część, Yuzuru zauważył, że ​​mają wystarczająco dużo zapasów przez ostatnie trzy dni.

Otonashi i pozostali, którzy ocaleli pozostali w pułapce przez tydzień, stopniowo tracąc nadzieję na ratunek i przetrwanie. W ostatnich chwilach Yuzuru wspominał, jak jego siostra życzyła sobie mieć dawcę. Wtedy więc wyjął kartę ubezpieczenia na życie i wypełnił informacje niezbędne do uzyskania zgody na dobrowolny przeszczep narządu, jeśli kiedykolwiek miałby umrzeć. Powiedział, że robiąc to, ma powód do życia. Wszyscy inni ocalali zobaczyli jego czyn i każdy wyjął swoją kartę ubezpieczeniową i zaznaczył to co Otonashi.

Chłopak zmarł krótko po wewnętrznym krwawieniu, po podzięce Igarashi za nadanie im nadziei.

Fabuła Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kanji użyte w nazwisku Otonashi oznacza "brak dźwięku". A jego imię, z drugiej strony, oznacza "wiązać struny".
  • Otonashi jest jedynym mężczyzną z SSS, który pojawił się na scenie epilogu, gdzie usiłował dotknąć ramienia Kanade po tym, jak rozpoznał melodię "My Song".
  • Yuzuru został zabity 3 razy w ciągu pierwszych 7 minut pierwszego epizodu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki